Regulamin Ligi Typerów – Mistrzostwa Świata
2010
1. Celem gry jest poprawne wytypowanie spotkań
rundy grupowej Mistrzostw Świata 2010 które odbędą się zgodnie z
oficjalnym terminarzem FIFA, 2. Warunkiem
uczestnictwa jest uiszczenie symbolicznej opłaty wpisowej w
wysokości 20 zł, która trafia do puli, 3.
Wpłaty można dokonać bezpośrednio u organizatorów rozgrywek,
4. Wytypować należy wszystkie czterdzieści
osiem spotkań do 11.06.08 do godziny 15.00
(nie można i nie przewiduje się typowania cząstkowego np. po
każdej kolejce), 5. Typować należy na
specjalnie przygotowanych do tego celu kartach,
6. Karty do typowania można znaleźć u każdego z
organizatorów 7. Karty wraz z wpisowym (patrz
punkt 2) należy dostarczyć do organizatorów przed upływem
określonego terminu (patrz punkt 4), 8. Dla
każdego zdarzenia może występować od 1 do 6 możliwych opcji wyniku,
gdzie: - 1 - oznacza zwycięstwo uczestnika wymienionego na
pierwszym miejscu; - X - oznacza, że żaden z dwóch uczestników
wymienionych w zdarzeniu nie uzyska zwycięstwa (będzie wynik
remisowy); - 2 - oznacza zwycięstwo uczestnika wymienionego na
drugim miejscu; - 1X - oznacza, że uczestnik wymieniony na
pierwszym miejscu zwycięży lub zremisuje; - X2 - oznacza, że
uczestnik wymieniony na drugim miejscu zwycięży lub zremisuje; -
12 - oznacza zwycięstwo uczestnika zdarzenia wymienionego na
pierwszym miejscu lub zwycięstwo uczestnika wymienionego na drugim
miejscu, 9. Dla urozmaicenia rozgrywki
wprowadzono dwa stopnie trudności typowanych spotkań, które mają
bezpośrednie odzwierciedlenie w punktacji. To, które mecze, jaki
stopień trudności posiadają jest odpowiednio zaznaczone na karcie do
typowania (odmiennymi czcionkami), 10. Za każdy
poprawnie wytypowany mecz gracz uzyskuje odpowiednią ilość punktów
(w zależności od stopnia trudności meczu i opcji typowania),
11. Wprowadzono także bonusy za poprawne
wytypowanie wszystkich meczów w poszczególnych grupach
eliminacyjnych, 12. Dokładna punktacja znajduje
się na końcu karty do typowania, 13. Zwycięzcą
Ligi Typerów – MŚ 2010 jest osoba która po zakończeniu ostatniego
meczu grupowego zgromadziła największą ilość punktów,
14. Zwycięzca rozgrywek otrzymuje nagrodę
pieniężną równą sumie wpisowego pomnożonego przez ilość uczestników
- pulę (20 zł x ? - im więcej uczestników tym większa wygrana),
a) W przypadku gdy największą ilość punktów uzyska więcej niż
jedna osoba zarządza się dogrywkę pomiędzy zainteresowanymi, w
której typowaniu poddaje się mecze ćwierćfinałowe Mistrzostw Świata
2010. Gdy dogrywka nie wyłoni zwycięzcy zarządza się drugą, w której
typowaniu poddaje się mecze półfinałowe, a następnie finał, b)
Dogrywkę przeprowadza się podobnie do istniejących zasad, jednak
rezygnuje się z punktów bonusowych, c) Gdy ostatnia z dogrywek
nie wyłoni zwycięzcy następuje podział puli (nagrody) na finalistów.
15. Liczbę i typy uczestników oraz aktualną
klasyfikację można znaleźć na stronie internetowej pod adresem:
www.typer-mundial.prv.pl
|